Thursday, December 21, 2006

Peminat Setia Mohsin

Pemilik blog ini yg juga peminat setia HM. Akan cuba membangunkan sebuah blog khas buat Allahyarham. InsyaAllah.

Keratan akhbar dan artikel yang saya simpan masih belum dapat di edit dan di post ke blog ini disebabkan kesuntukan masa. Terdapat juga gambar-gambar allahyarham yang tiada di internet ada dimuatkan di dalam majalah keluaran tempatan yang menjadi simpanan saya setakat ini.

Kepada sesiapa yang mempunyai VCD drama/filem lakonan allahyarham atau rakaman program Jalan Bersama Mohsin yang sering keudara di RTM 1 setiap Khamis, Jam 12:30 tgh - 1:00, jika tidak keberatan harap dapat berkongsi dengan saya. Saya tidak mempunyai kemudahan Perakam VCD atau kamera digital (kokak betulkan) tapi kepada sesiapa yg mampu melakukannya dan sudi berkongsi, penat lelah merakam dan menyimpan khazanah berharga ini akan dibayar setimpal dgn khazanah tersebut. Untuk pengetahuan saya bukan pelanggan Astro sebab bagi saya rugi melanggan kalau dlm rumah cuma ada 2 org penghuni kekal, bonda dan saya sahaja. Kekadang Berita Perdanapun miss tengok. Lihatlah betapa sibuknya kami.

Kalau Astro dan RTM dpt menjual rakaman berbentuk VCD produk-produk terbitan mereka seperti Roda Impian dan Jalan Bersama Mohsin, seperti yg dilakukan oleh RTM sekarang ini bagi Konsert Irama Asli ??? betul ke ??? kalau kurang tepat minta maaf. kan ke bagus. tentu ramai yang ingin memilikinya.

Apapun semoga impian saya untuk mengupdate blog kesayangan ini akan terlaksana juga akhirnya. InsyaAllah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home